Порядок

організації та проведення особистого прийому громадян

у Головному управлінні статистики у Чернівецькій області

 

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Головному управлінні статистики у Чернівецькій області (далі – Головне управління).

2. Особистий прийом громадян начальником Головного управління, першим заступником начальника Головного управління та заступником начальника Головного управління проводиться відповідно до затвердженого графіка.

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів, постраждалих від аварії на ЧАЕС, жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” проводиться позачергово.

3. Інформація про Порядок і Графік особистого прийому громадян розміщується на стендах оголошень та на вебсайті Головного управління.

4. Під час особистого прийому громадян керівництвом Головного управління зясовується прізвище, імя, по батькові, місце проживання громадянина та зміст порушеного питання.

5. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

6. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі не можливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.

Подана громадянином на особистому прийомі заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

7. Реєстрація звернень та запитів депутатів здійснюється окремо від звернень громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997р. №348.

8. Відповідальний за організацію особистого прийому здійснює систематичний аналіз та узагальнення інформації щодо звернень громадян,  щокварталу інформує Державну службу статистики України та відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.